Diskuse

Nejsem REBEL jsem nezávislý realitní makléř a vidím to jinak.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J65i97ř98í 45R17e60m78e85š

17. 12. 2015 17:15

" Nejsem makléř v pravém slova smyslu, jsem přítel, poradce ale hlavně a nebojím se to říct profesionál."

To není dobrá věta, řekl bych. Nejsem makléř ...

Více by se mi líbilo - JSEM makléř v pravém slova smyslu. Prodám Vaši nemovitost rychle, draze, spolehlivě. Jsem profesionální realitní makléř! R^

Prostě, profesionál, jako jsem já... ;-)

0 0
možnosti

Vy si skutečně myslíte, že regulace bude znamenat nárůst kvality? Chápu, že zredukování konkurence nějakým paragrafem je velmi lákavé a pro vás přitažlivé. Pro klienta bude platit nadále: nevěř všemu, co ti MR namluví, prověřuj, čti podrobně každý papír, který podepisuješ. Konzultuj s právníkem. Takže žádný posun proti dnešku.

1 0
možnosti
Foto

P97e54t44e57r 43L12a22c55e48k

23. 10. 2015 16:25

přinejmenším budu doufat že se trh očistí od plevele, která nedělá realitám dobré jméno. Nicméně kolik krát jste kupovala rohlík v různých obchodech a dožadovala se přesného složení? Já myslím že nikdy. A tak to bude vždy samo i u realit do té doby, než začnou lidi přemýšlet a vyžadovat kvalitní služby. Ale to ovšem musí lidi přemýšlet. Jinak jejich jednání bude všechny obecné trhy podporovat a nebrat ohled na profesionalitu.

0 0
možnosti

P49a20v63e41l 56Z56e18m85a94n

23. 10. 2015 15:19

kecy, kecy, kecy, jaké v oboru jsou už snad 20 let, jasně že by se vám, kteří  už v oboru jste, hodilo omezit konkurenci a jít osvědčenou cestou bank/fondů/obchodníků s CP/pojišťoven/úvěrových společností/atd. kdy na konci zůstanou jen kartely ovládající obor, který v důsledku (faktické) neexistence konkurence bez kontroly (s ČNB na mě nechoďte) odírá zákazníky, kteří nemají možnosti volit něco jiného, a kde vstup do oboru je pro nové subjekty blokován...

mimochodem na to být obstojným "realitním makléřem" moc znalostí potřeba není, průměrně zdatnému středoškolákovi na to stačí zaučovací kurz v délce do 14 dnů +  nějaká ta následná praxe

0 0
možnosti
Foto

P97e95t83e12r 31L51a43c94e28k

23. 10. 2015 15:51

nezlobte se ale co má ČNB, pojišťovna, úvěrová společnost společné s prodejem nemovitostí společné? nezašel jste s nějakou tou přípravou na víkend poněkud daleko? No a právě pro tento názor "být obstojným "realitním makléřem" moc znalostí potřeba není, průměrně zdatnému středoškolákovi na to stačí zaučovací kurz v délce do 14 dnů +  nějaká ta následná praxe" je potřeba nutně a co nejdříve upravit podmínky realitního trhu, protože tohle praktikují dá se říct téměř všechny realitní kanceláře. Poté to taky tak vypadá, podvody, zpronevěry lhaní, a podobně :-D Děkuji za Váš názor pane kolego ;-)

1 1
možnosti